Skip to content

EOTD: 30.12.10

30.12.10

DSC_0037 DSC_0035 DSC_0036

Dagens øyne er gjort med Velvet på lokket og Muffin som highlight, begge fra MUS. I globalen har jeg litt Carbon fra MAC. Eyelineren er min favoritt, Cake liner i black fra MUS. På våtkanten har jeg Snowflake fra MUS.

DSC_0034

Foundation er Tikei mineralfoundation i N1, som er litt for lys for meg! Får legge den i kofferten. Har solpudder fra everyday minerals og blush i fargen Must Have fra MUS. På leppene har jeg lipstick fra MUS i fargen Exit og oppå det har jeg dazzleglass gloss fra MAC i fargen sugarrimmed.

2 kommentarer leave one →
  1. 31.12.10 5:21 am

    good so far so good

  2. Monica S permalink
    01.01.11 2:07 pm

    Nydelig look. elsker at vi får se hele ansiktet ditt! Øynene stod kjempefint til fargene i ansiktet. 😉

Legg igjen en kommentar

