Skip to content

månedens neglelakk desember 2010

27.12.10

Your wish is my command! Skal nå starte med en innleggsseire som heter “månedens” og det vil være med neglelakk, leppefarge, skygge og produkt! Kan ikke love at alle får være med hver måned, men ihvertfall en!
neglelakk

desember10

Dette er Moody Model fra H&M. En nyydelig mørk turkis (tror fargen på engelsk blir teal). Det er en gele-lakk og den blir helt ugjennomsiktig med 3 lag. Holdbarheten er overraskende bra! Har hatt denne på tærne nå i 2 uker, og det er bare en liten “chip” på den ene storetåen.

Nå skal det sies at lakk holder mye lenger på føttene da!

Koster 39,50 tror jeg! nydelig farge, og perfekt for vinteren.

4 kommentarer leave one →
  1. 27.12.10 12:54 pm

    Jeg elsker slike innlegg, så det er bare moro at du slår til med slike innlegg 🙂 Den neglelakken var kjempefin. Kanskje jeg skal bevege meg bort fra alle mine lilla lakker og over på noe nytt også. 😛

  2. 27.12.10 1:40 pm

    Liker den fargen veldig godt selv 🙂

  3. Elise permalink
    27.12.10 8:14 pm

    Kjempefin 🙂 Tror den blir med hjem neste gang jeg er på H&M om de har den enda!

  4. 28.12.10 9:05 pm

    Den var dødsfin ! Herlig blågrønn farge 🙂

Legg igjen en kommentar

