Skip to content

tanker rundt bloggen

24.12.10

Går nå og tenker på å gjøre noe mer ut av bloggen! Har blogget i en god stund nå, og jeg vil gjøre den mer… ordentlig! Jeg vil ha et litt mer unikt utseende, jeg vil ha mitt eget domene, jeg vil ha mer orden på omtaler og bilder. Men så må jeg jo tenke på at jeg ikke blogger kun for meg! Jeg hadde jo ikke brukt tid på dette hvis jeg ikke hadde hatt flotte lesere som kommenterer og gir meg inspirasjon!

Så i den sammenheng spør jeg dere! Hva vil dere ha, hvis det ikke var grenser (ikke generelt da, men ut av meg og bloggen min!)? Hva slags design er mest overdsiktlig for dere, hvilke farger er best å se på osv! Jeg vet jo sånn ca hva jeg liker, men det er jo ingen hemmelighet at vi er ulike og liker forskjellige ting! Kom gjerne med eksempler.

Hadde blitt mega super-duper glad hvis dere hadde tatt dere 3 minutter (eller mindre/mer) til å skrive litt.. ikke vær redde for å si om det er noe jeg gjør som bør endres! All konstruktiv kritikk blir tatt imot med åpne armer 🙂

Så avslutter jeg med å si GOD JUL! håper alle får en flott juleaften og romjul!

tumblr_ldwk9aJJ9r1qbvbq9o1_500_large

bilde fra weheartit.com

5 kommentarer leave one →
  1. 24.12.10 2:19 am

    Generelt sett når det gjelder bloggdesign foretrekker jeg hvit bakgrunn, svart tekst (i alle fall på teksten til selve postene). Gjerne litt bredere poster enn du har akkurat nå, så bildene blir en smule større 🙂 Og hva med en «om Lisa»-side? Jeg synes alltid det er interessant å lese om personen bak en blogg jeg liker.

    Må forresten bare si at jeg synes du har vært flink å linke til kilden til bildet her Hos mange står det bare «weheartit.com» (eller enda verre, «google»), men du har linket OG linket til weheartit-siden hvor akkurat dette bildet ligger. Well done, you!

    Ha en kjempefin jul 😀

  2. Kine permalink
    24.12.10 7:26 am

    Det hadde vært kjempegøy og sett litt mer aktivitet på siden din, for den er kjempebra! Jeg kunne tenkt meg litt flere anmeldelser, gjerne litt how-to bilder(step by step), månedens øyenskygge(f.eks), gjerne at du sminker andre osv. Har ikke noen spesielle kommentarer til design, da jeg ikke er så flink på dette. Men det virker som du allerede har en oversiktlig og ryddig side, fortsett slik!:)

  3. 26.12.10 11:45 am

    Når det gjelder innhold, synes jeg sminkebilder er herlige. Altså bilder av sminke-looks, gjerne hele ansiktet og ikke bare øynene, da det er vanskelig å få inntrykk av hva øyensminken egentlig gjør for ansiktet når man bare ser øynene 🙂

    Spennende det her, lykke til med oppdateringen av bloggen 🙂

  4. monia permalink
    26.12.10 6:55 pm

    når det gjelder innhold i innlegg, så er jeg stoor fan av; how-to’s, diverse sminketips, eotd, hårtips, anbefalinger og reviews av diverse sminkeprodukter, hårprodukter, hudprodukter osv.

    når det gjelder design så bør du holde det så enkelt som mulig, slik at fokuset går mest på de interessante innleggene dine! gjerne en header som viser hvilken type blogg vedkommende har snublet seg inn på, mens resten av designet holdes; as i said – enkelt:) noe ala det du har nå, faktisk! håper du har hatt en fiin jul, stå på videre med den flotte bloggen din :D:D

  5. 26.12.10 8:57 pm

    Dette høres jo veldig spennende ut! Jeg igjen synes det viktigste angående design er at det er stilrent og ikke for mye som skjer på en gang (spesielt angående farger). Det er også et pluss at siden er oversiktelig. 🙂 Det er også en fordel at man tar fine bilder. 🙂

    Jeg liker å se sminkelooks, tutorials, kjøp, omtaler og tips blant annet. Det kommer an på bloggen og hva bloggeren gjør. 🙂

Legg igjen en kommentar

