Skip to content

EOTD: 23.12.10

23.12.10

Ettersom det er lille juleaften i dag, tenkte jeg at da må vi jo pynte oss litt.. jobber på Make Up Store i dag, og jeg håper det blir litt å gjøre sånn at dagen går litt fort! DSC_0317

DSC_0316

DSC_0315   DSC_0319

Her har jeg brukt UDPP som base, Muffin fra MUS som highlight, Scale fra MUS i globalen og Carbon fra MAC på lokket (har ennå ikke en svart skygge fra MUS). Eyeliner er cake liner i black fra MUS og på våtkanten, snowflake fra MUS. Strazz i bubblegum.

Må le litt av det ene brynet mitt som var helt ute å kjøre da jeg tok bilder 😛

4 kommentarer leave one →
  1. 23.12.10 6:52 pm

    Kult 😀
    Hvilken MUS jobber du på ? 🙂

    • Lisa permalink
      23.12.10 10:54 pm

      takk!!! nei nå skal du få lete! haha.. jobber på sandvika storsenter!

  2. 23.12.10 9:04 pm

    WOW! Dette var virkelig lekkert, og helt min stil. Jeg elsker både sotet og lilla. 😉

  3. 23.12.10 10:39 pm

    Aw, denne looken digget jeg 😀

Legg igjen en kommentar

