Skip to content

EOTD: 22.12.10

22.12.10

DSC_0314 DSC_0312 DSC_0313

Har ikke tid til å skrive alt, men den hvite skyggen er Microshadow i White fra MUS og lineren er eyedust i Vampyre fra MUS. og nå må jeg tørke håret mitt!

edit// de brune skyggene i globalen er fra 88 paletten og som highlight under brynet har jeg brukt MUS sin microshadow i Muffin

5 kommentarer leave one →
  1. 22.12.10 4:40 pm

    Lekkert ;-))

  2. 23.12.10 9:03 pm

    Dette var nydelig! Jeg er litt skeptisk til hvit øyeskygge, men dette var knallbra. Vet at jeg får Muffin fra MUS i julegave, så da skal jeg leke meg litt. 🙂

    • Lisa permalink
      23.12.10 10:55 pm

      hvit skygge kan være en pain, men er utrolig fint når man får det til, og når man får det ordentlig til! blir extra kult hvis man har en hvit base under (typ nyx jumbo pencil) tusen takk 😀

      • 30.12.10 3:39 pm

        Jeg skrev feil navn, haha, mente Satin. 😛 Det er kjempefint om man gjør det rett. 🙂

  3. Zaneta permalink
    31.12.10 12:02 am

    Så flink du er!!! 🙂 Å nå har jeg lyst og lære mer om hvordan man legger øyenskygger og duser de dem ut 🙂 🙂 Kunne du laget en video med jord farger, sånn at jeg kunne lære litt 🙂

Legg igjen en kommentar

