Skip to content

EOTD: 10.12.10

10.12.10

DSC_0251
DSC_0245
DSC_0250

Øyenskygger fra 88 paletten, og den blå lineren er øyenskygge blandet med fix+ fra MAC. Hvit liner på våtkanten fra Make Up Store. Primer var selvfølgelig UDPP!

Skal prøve å være flinkere til å legge ut EOTD fremover nå, ettersom jeg faktisk må sminke meg hver dag, og ikke må være ute av døra halv 8 på morgenen!

Hva syns dere om “uvanlige” farger som liner? jeg syns det blir veldig morsomt! har siktet på et par glitterlinere nå, så gleder meg til lønna kommer 😛

4 kommentarer leave one →
  1. 11.12.10 1:17 am

    Åh, dette var fint! Enkelt, men samtidig kreativt 🙂 Jeg er alt for slapp på å bruke øyenskygge/eyeliner med annen farge enn brun/svart, men nå kjenner jeg at det hadde vært fristende med en knallfarget eyeliner, ja…

  2. 11.12.10 2:08 am

    Synes fargede linere er veldig morsomt, for det får en ellers så kjedelig look til å se spennende ut 🙂 Noe jeg bruker veldig ofte :p

  3. 11.12.10 3:49 pm

    Så fint, den blå eyelineren gjorde looken 🙂 Jeg har ikke brukt spenstige farger på eyelineren min i grunn jeg, men har veldig lyst til å teste det ut 🙂

  4. 14.12.10 1:53 pm

    jegf elsker farede eyelinere, det være på øyelokket eller under øyet. Gir så mye mer til looken 😉 Og ikke minst så er det jo griseenkelt.

Legg igjen en kommentar

