Skip to content

omtale: Make Up Store Devil lipstick

08.11.10

1260Devil fra Make Up Store er en rød leppestift som jeg syns er utrolig fin! Personlig er jeg veldig glad i røde lepper, men jeg sliter veldig med å finne en som ikke er for gul/oransje/brun. Med andre ord er de ofte for varme. Varme leppestifter, ihvertfall for meg, ender med at jeg ikke smiler, for tennene mine blir utrolig gule! Rød er en vanskelig farge, og det er jo selvfølgelig noen som passer supert til varme rødfarger!

Denne fargen her er akkurat passe kald, uten å bli blålig. Den er utrolig tett i konsistensen, og det er RØD leppestift. ikke noe gjennomskinnelig tull her nei! Den er knall rød og flott i konsistensen. Røde leppestifter har en tendens til å være vanskelig å bruke, særlig i vintermånedene. Det er noe i det røde pigmentet som tørker ut allerede tørre vinterlepper. Denne derimot er veldig fuktig! Vet ikke om det er fordi den inneholder avocado og  jojoba-olje eller hva det er, men bra er det uansett! Dette er min nye favoritt, og jeg skal prøve å manne (kvinne?) meg opp til å gå med denne i hverdagen, på jobb, i desember!

devilmus

 

Denne får 10/10

det eneste er at den koster litt, men det kommer selvfølgelig ann på hva du sammenligner prisen med (H&M eller YSL?)

170 kr på Make Up Store

(på bildet er leppestiften alene uten liner under!)

4 kommentarer leave one →
  1. 10.11.10 12:04 am

    Tror jeg må ha denne altså 😀

  2. 11.11.10 4:09 pm

    Den var nydelig. 😉 Jeg går aldri i rød leppestift, er litt pysete. Men jeg har veldig lyst til å teste det ut 😉

  3. 12.11.10 12:07 pm

    Samme her! Er pysete når det kommer til leppestift, men denne så jo utrolig lekker ut!

Legg igjen en kommentar

