Skip to content

Visste du at?

16.10.10

Kviser og urenheter på ryggen kan komme av at shampoo ikke blir godt nok skyldt bort og legger seg over huden?

Tette klær når man er i aktivitet kan også være en synder her!

Gå til innkjøp av en rygg-skrubbe-ting (blank på hva det heter nå!) eller en god skrubb (og noen som kan skrubbe) for å fjerne døde hudceller. Det kan også være en ide med en rensende maske fra tid til annen 🙂

 

husk på at jeg ikke er hudpleier, så kan være noen av rådene mine ikke funker for alle, men de funker for meg!

3 kommentarer leave one →
  1. 17.10.10 9:46 pm

    Takk for tipset!! 🙂

  2. 18.10.10 10:02 pm

    Tror jeg skal prøve det. Sikkert derfor jeg får kviser bak ørene fra tid til annen også da?
    MHÆ!

    re: Tusen hjertelig!! 😀

  3. 21.12.10 10:48 pm

    Wow. Sikkert derfor jeg er så plaget på øvre del av ryggen da … >.<

Legg igjen en kommentar

