Skip to content

Nye innkjøp: MAKE UP STORE

01.10.10

DSC_0084 
Microshadow i sunrise, muffin og flamenco

DSC_0090 
microshadow i forrest og fantastic. Cake liner i Black

DSC_0093

lip pencil i Jazz.

Microshadow skyggene er helt fantastiske! De duser som en drøm, og fargene er sykt fine! Jeg mener selv at MAC har litt bedre utvalg, men du finner alle basic skyggene på Make Up Store! Veldig god kvalitet og de er store og fine! Eneste som plager meg er at jeg får ikke til å “depotte” de! og tro meg, jeg har prøvd 😛 finner nok ut av det etterhvert!

swatches:
DSC_0089 DSC_0091 

sunrise, muffin, flamenco, forrest, fantastic

DSC_0094 DSC_0015

Jazz! og ja, jeg vet det er litt ujevnt, men jeg måtte bare teste den til en look jeg gjorde på skolen, så jeg var ikke super nøye 😛

5 kommentarer leave one →
  1. 01.10.10 6:13 pm

    Sunrise var sinnsykt fin !! 🙂

  2. 01.10.10 7:09 pm

    Ble helt forelsket i Sunrise!

  3. 03.10.10 2:39 pm

    Både Jazz og Sunshine ser fortryllende ut 😀

  4. 10.10.10 4:28 pm

    Kjempefine!
    Men hvor har du kjøpt dem? Fra internett eller i butikk? 🙂 Håper på å finne en MAC-butikk i Oslo, vet du om et sted?

    • Lisa permalink
      10.10.10 6:10 pm

      Disse er kjøpt på Make Up Store på Sandvika Storsenter. MAC finnes på Glasmagasinet og på Oslo City. Make Up Store finnes i bogstadveien og på byporten så vidt jeg vet. Sikkert flere steder og!

Legg igjen en kommentar

