Skip to content

ønskelisten

15.09.10

1.

PK001-3 
Sigma sitt Premium Professional Kit with Brush Roll. ELSKER sigma sine koster, og jeg bruker de på skolen! På skolen må vi vaske kostene våre i zalo og heptan, som ikke akkurat er skånsomt, så vi går gjennom en del koster! Men disse hadde jeg kjøpt egen rens til og vært superforsiktig med! (bilde fra http://www.sigmabeauty.com) De er ganske dyre ettersom jeg er student, men det er sykt bra pris med tanke på mengde koster og kvaliteten!

2.

ts47b

Stor sminkekoffert fra yazmo.com! Har bare gått på skolen i en drøy måned, og kjenner allerede at den kofferten vi fikk er for liten 😛 haha! Har jo selvfølgelig noe med at vi har alt oppi, og sånn kommer det jo ikke til å være senere, men er flere som har begynt å ha med seg store trillekofferter 😛 denne heter Pro Aluminum Makeup Case All Black TS-47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Masse skygger, glitter, linere i alle slag og leppestifter egentlig 😛 haha! Også ønsker jeg meg en bitteliten jobb på MAC eller makeupstore 😛 haha! har jo jobb fra før av, og jeg regner med at det kommer til å bli slit med skole og jobb snart, men må ha en. Selv om jeg ikke tror jeg klarer en til!
Grunnen til at jeg ønsker meg skygger er at jeg ikke er 100% fornøyd med de vi har på skolen, og hadde jeg hatt råd hadde jeg byttet ut alle med MAC!

6 kommentarer leave one →
  1. 15.09.10 9:52 pm

    Den trillekofferten er så sinnsykt digg, åh, jeg har har lyst på en sånn merker jeg .. Men tviler på at lommeboken fortsatt har noen lapper i seg etter man har kjøpt denne .. Hm :p

  2. 15.09.10 9:56 pm

    Forstår godt at du vil ha «egne» koster 😉 Hvilke sminkemerker bruker dere på skolen?

    • Lisa permalink
      16.09.10 8:46 pm

      vi bruker mye ben nye, kryolan, zanzuel. Vi har også noe fra max factor (blæh!), chanel, guerlain og diverse annet! 🙂

  3. 15.09.10 10:00 pm

    Herregud, den kofferten var VILL!

  4. 11.11.10 9:13 pm

    Har den kofferten selv, og må si det er verdt pengene 😀 Kjempe god plass til alt du trenger på oppdrag osv… Merket fort at min koffert også ble for liten, og jeg kan lett ta med litt for mye på oppdrag 😛 Jeg og kjøpte den fra yazmo.com. Tror det er der du får kjøpt kofferten billigst også 🙂

    MAC sine øyenskygger er bare fantastiske, så vist du planlegger å kjøpe en del, anbefaler jeg deg å kjøbe refills, så sparer du nesten 50 ,- pr øyenskygge! 😉

    • Lisa permalink
      11.11.10 9:44 pm

      refills har jeg masse av 😉 har ombestemt meg ang kofferten. Vil ha en bag fra Make Up Store og en vanlig trillekoffert evt en zuca bag! 🙂

Legg igjen en kommentar

