Skip to content

Ny header og ny innleggserie

29.08.10

Jeg har laget en ny/gammel header! Likte så godt den jeg hadde før, men den var jo ganske sommerlig, så nå er det høst-header 😀

Jeg skal starte en ny innleggserie som skal inneholde en del skjønnhetsteori, hvor mye av det er det jeg har lært/kommer til å lære på skolen, og noe jeg har lært på egenhånd fra bøker og lignende! Dette vil være alt fra ansiktsformer til hvordan legge en perfekt rød leppe. Det eneste er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal kalle denne serien? Noen av dere som vil komme med forslag?

hva med:

– back to basics (b2b)

– skolen

– ?

Da ble jeg tom 😛 haha… forslag?

4 kommentarer leave one →
  1. 29.08.10 9:24 pm

    – Beauty School (Basics)
    – DBDK («dette bør du kunne»)
    – Beauty Know-How

    🙂

    • Lisa permalink
      30.08.10 6:18 pm

      Beauty School Basics it is 😀 BSB for short 😉 bra forslag! ❤ liker!

  2. 30.08.10 6:28 am

    mange gode tips over her! Lykke til=)

  3. 30.08.10 8:03 pm

    Hih, du valgte forslaget mitt – jeg er beæret! 😀

Legg igjen en kommentar

