Skip to content

omtale: OPI drip dry

24.08.10

drip_dry1_0.3 OPI drip dry er en slags olje (ihvertfall utifra hvordan den føles :P) som gjør at neglelakken din tørker mye fortere enn vanlig!

Den jeg kjøpte har en liten pipett som også brukes som kork, så 2 i 1. Så vidt jeg har skjønt finnes også drip dry i sprayform. Med den jeg har drypper man bare en dråpe ned midt på neglen, også sprer “oljen” seg over hele neglen. Den skal da gjøre at lakken tørker på 5 min.

Jeg har aldri prøvd denne med helt nylakkerte negler, men hvis jeg har litt dårlig tid eller skal legge meg, drypper jeg på. Jeg syns denne funker veldig fint, og neglene blir såpass tørre at man fint kan gjøre ting uten at de lett får riper. De blir ikke “dent proof”, med andre ord, kan neglene fortsatt få bulker hvis man dulter borti noe hardt, men det er jo bare å være litt forsiktig. Man kan fint kle av eller på seg ca 5 min etter man har brukt drip dry. Nå har jo ikke prøvd andre alternativer, så jeg er jo ikke helt pro på denne typen produkt, så det kan jo være jeg finner noe bedre hvis jeg leter, men nå er jeg veldig fornøyd med denne. Den funker like fint på H&M lakk som med OPI, så den diskriminerer ikke ;). Jeg kjøpte min på Kicks i sverige, men regner med at den finnes på Kicks i Norge og. Ellers er den garantert å finne på ebay!

Mener å huske jeg betalte rundt 170 svenske, men vet ikke hva den går for i butikk i Norge.  

5 kommentarer leave one →
  1. Hana permalink
    24.08.10 8:43 pm

    160kr på Kicks 🙂

  2. 24.08.10 8:47 pm

    Smaaart! På tide, blir jo alltid klumper hvis man har dårlig tid til lag nr 2, eller rett og slett ikke klarer å vente med å gjøre noe og det blir hakk i lakken..

  3. 25.08.10 9:45 pm

    Har du prøvd Seche Vite Dry Fast (Top Coat?)? Den er i alle fall veldig effektiv den også 🙂

    • Lisa permalink
      27.08.10 1:27 pm

      har ikke prøvd den, men har hørt så mye om at seche gjør at lakken trekker seg sammen! 😛

  4. 06.09.10 12:53 am

    den har jeg såå lyst på!

Legg igjen en kommentar

