Skip to content

gratulerer med dagen til meg!

21.08.10

I dag har jeg da bursdag 😛 hurra! 21 år. Skal pusse opp i leiligheten og spise ute med jobben! Må bare beklage at jeg ikke har lagt ut noe, men jeg går på skolen uten sminke for tiden, så jeg ser ikke veldig spennende ut 😛 skolen er også helt super!!! Vi har begynt rett på, så nå er det masse å gjøre, og det blir verre!

legger ut noen småbilder senere i dag tenker jeg 🙂

Og! er noen intressert i å kjøpe boken “vakker” fra MakeupArtist skolen? jeg fikk jo en til jul av min kjære, også fikk vi en på skolen! Trenger jo ikke 2 stk….

 

signatur

14 kommentarer leave one →
  1. 21.08.10 11:26 am

    Gratulerer med dagen! 😀
    Kos deg kjempemasse! Gleder meg til å se noe av det du lærer på skolen. Klem

  2. 21.08.10 12:27 pm

    Gratulerer med dagen!! 🙂

  3. 21.08.10 12:48 pm

    Gratulerer så mye med dagen! 🙂 Håper dagen blir fin, og at du får en fortsatt fin helg 🙂

  4. 21.08.10 12:54 pm

    Hurra for bursdag! 😀

  5. Ingridpingrid permalink
    21.08.10 1:47 pm

    Hva vil du ha for boken? 🙂

  6. 21.08.10 3:18 pm

    Gratulerer med dagen! Håper du får tidenes dag Fortell mer om boka da! Gleder meg til bilder;)

  7. emilie s permalink
    21.08.10 6:49 pm

    grattis ! 😀

  8. 22.08.10 1:31 am

    Gratulerer med dagen !! 😀 Gleder meg til bilder ! Åå, den boken .. nam.

  9. 22.08.10 2:21 am

    Gratulerer så mye med overstått! 🙂

  10. Anne permalink
    22.08.10 7:22 pm

    Gratulerer med gårdsdagen Lisa … Har du noen ønsker siden det ikke ble bokkjøp ? Hva med oppstart på sparing av service .. tør du ta sjansen på at jeg velger ? Du kan jo bare bytte … Klem

    • Lisa permalink
      27.08.10 1:29 pm

      tusen takk! tror ikke jeg helt skjønner hva du mener 😛 haha! Er veldig trøtt akkurat nå! Det finnes mange bøker jeg ønsker meg da 😀 det er særlig en norsk en som heter Powder to the People, men kan være den er litt dyr!

      • Anne permalink
        27.08.10 8:20 pm

        Hei igjen .. oops nå var du akkurat litt for sent ute, men det kommer en jul snart da .. håper bursdagsgaven faller i smak :-))

  11. 25.08.10 1:56 pm

    Gratulerer med dagen som var ;D

Legg igjen en kommentar

