Skip to content

liten ferie

31.07.10

Ville bare si ifra om at jeg tar en liten ferie i en ukes tid! Skal til sommerhytta, også tar vi en kjapp tur til sverige! Så det blir nok ikke noen innlegg med mindre vi pluttselig har fått nett på hytta, noe jeg sterkt tviler på 😛 Det er bare å sende mail hvis det er noe dere lurer på, men det kan ta litt tid før jeg får svart ettersom jeg ikke er kul nok til å ha mail på telefonen 😛

 

Også vil jeg bare si det at å sende med en mail med “gjør denne looken” også et bilde, er ikke veldig koselig! Jeg blogger fordi det er gøy, og ikke for å bli kommandert. Det er bare å sende inn ønsker om looks og kanskje noen how-to, men det handler om hvordan man formulerer seg! Det skader heller ikke å slenge inn en hyggelig melding og!

Så håper jeg alle har hatt en super sommer og nyter den siste delen for alt de kan! Jeg har jo bare en uke igjen (har vel bare tatt 1 uke fra før av… 2 uker sommerferie! hurra!), og så er det SKOLE 😀 må være første gang i hele mitt liv jeg gleder meg skikkelig til skolen!!!

2 kommentarer leave one →
  1. 01.08.10 1:57 am

    oi koselig=) Nyt bloggpausen du! Hvilken skole starter du på?

  2. 05.08.10 10:09 pm

    så fin blogg du har!
    Legger deg til på bloglovin=)

Legg igjen en kommentar

