Skip to content

EOTD: 19.07.10

19.07.10

DSC_0033 DSC_0034 DSC_0035

Dagens er enkel og pin-up inspirert! Sånn sminke som det her er perfekt til en flott, kraftig leppestift (rød, knall rosa, burgunder). Hadde det ikke vært for at jeg er super usikker når det kommer til å bruke sterke farger på leppene til vanlig, hadde jeg tatt røde lepper til denne!

Jeg har brukt 88 paletten fra Coastal Scents, eyeliner fra MAC (smolder) og mascara er Clinique High Impact Curlig mascara. 

11 kommentarer leave one →
  1. 20.07.10 7:09 pm

    Veldig klassisk og pent! Perfekt nydelig. Håper du har en fin dag=)

  2. 20.07.10 10:11 pm

    Dødsfint !!🙂

  3. martine permalink
    21.07.10 10:21 am

    nydelig! elsker naturlige looks

  4. 22.07.10 11:56 pm

    Dette var en helt nydelig look ! Veldig bra lagt liner og flott at du duset den ut litt så den ikke ble så hard (hard som i hard linje)

    Kejmpefine øyne har du også1

    two thumbs up🙂

  5. 26.07.10 11:55 am

    KJEMPEBRA! jeg har et lite spørsmål – er sminke fra bodyshop og isadora skadelig for huden? jeg vil ha en sunn hud helst ute så mye kviser og slikt, skjønner du. (-:

    • Lisa permalink
      26.07.10 4:39 pm

      Jeg ville nok holdt meg unna alt annet enn mineralsminke til hverdags dersom du ikke vil påvirke huden din negativt med sminke! Jeg bruker Tikei (http://tikei.se) sin, og de er veldig fine. Ellers er også Everyday Minerals (http://everydayminerals.com) grei! Jeg ville også tenkt litt på hudpleien du bruker. Nivea, garnier osv er nei! nei nei nei!😛 Dermalogica har en serie for ung hud nå, som ikke er så høyt priset.

      Men hvis du skal velge mellom Bodyshop og Isadora, ville jeg gått for bodyshop!🙂

  6. 30.07.10 10:11 pm

    Wow, kjempe flott look!! Jeg må bare spørre, da jeg har sett mange EOTD hos deg jeg synes er kjempe fine – har du laget en steg for steg guide noe sted som viser hvordan man kan få til skyggene akkurat på denne måten?

    Hilsen meg som er en newb på øyesminke

    • Lisa permalink
      31.07.10 2:17 pm

      jeg kan lage et par stykker😉 men vanligvis sminker jeg med på morgenen, med ganske dårlig tid, så jeg kan ikke love hver gang😛 men kan ihvertfall lage denne!

  7. 09.08.10 9:40 pm

    kjempenydelig!

  8. 30.08.10 6:34 pm

    Pene øyne!

Legg igjen en kommentar

