Skip to content

EOTD: 15.07.10

15.07.10

DSC_0008 DSC_0007 DSC_0009

Dagens er en litt morsom og fargerik sotning! Fikk litt papegøye-vibber😛 Syns det er moro å kunne gjøre litt ekstra med en svart sotning, så det ikke bare blir sort🙂

Blå og grønn er fra 88 paletten uten shimmer fra Coastal Scents (Eller ebay, billigere) og den blå lineren er Electric 24/7 liner fra Urban Decay. Jeg ser på bildene at det sorte er litt ujevnt, og jeg kunne godt smelt inn en svart liner langs vippekanten, men tar det neste gang😉 nå må jeg dra på jobb!

EDIT:// Dette innlegget ble pinget på femelle.no, og det ble jeg suuuper glad for😀 made my day!

14 kommentarer leave one →
  1. 15.07.10 9:50 am

    Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no!🙂

    Håper du setter pris på den ekstra oppmerksomheten.🙂

  2. 15.07.10 10:17 am

    Stilig🙂

  3. camillamarita permalink
    15.07.10 1:27 pm

    Så flink du er å legge sminke!!🙂

  4. Guro permalink
    15.07.10 3:28 pm

    Har sett litt gjennom bloggen din, du er sykt flink!
    Gratulerer med å komme inn på imageakademiet😀
    Jeg skal definitivt titte innom her ofte! Og neglelakk-siden også! Suuuupre!!😀

  5. 15.07.10 9:17 pm

    Stilig! Den lineren er RÅÅ!;)

  6. 16.07.10 2:19 pm

    Den blå eyelineren på våtkanten var kjempefin til deg! Lyste virkelig opp øynene dine🙂

  7. Mia permalink
    16.07.10 11:30 pm

    Kjempe stilig!😀
    Spørsmål: Kan jeg som har brune øyer gå med turkis eyeliner? Virker ut som om du har peiling på sånt🙂

    • Lisa permalink
      17.07.10 6:08 am

      kan du vel😀 alle kan bruke hva de vil😉 det gjelder bare å finne en fargetone som passer. Jeg som har blå øye burde «i følge reglene» egentlig ikke bruke blå sminke, men det bryr vi jo oss ikke om! Sminkeregler er teit! Urban Decay har sett med eyelinere! 24/7 heter de, og jeg kjøpte mine på allcosmeticswholesale.com, men jeg tror ikke de er der lenger! Prøv ebay!!

  8. 18.07.10 9:51 am

    kjempe fint, men gentlig så er jo det min daglige sminke da xD

  9. 19.07.10 8:21 am

    kjempestilig!

  10. Elise permalink
    28.07.10 12:36 am

    Hei,

    Synes du er så flink med øyensminke!

    Men jeg har en kommentar, og det er at det kan være litt vanskelig å få et sikkelig inntrykk av hvordan det ser ut når en ikke ser ansiktet ditt! Hadde vært fint om du kunne lagt ved bilde av hele ansiktet ditt noen ganger også når du lager disse innleggene:)

    Keep up the good work🙂

    • Lisa permalink
      28.07.10 7:26 pm

      kan se om jeg får det til litt oftere😀 men sminker meg alltid før jeg ordner håret, så som regel er det i en topp og jeg er i pysjen😛

  11. 11.08.10 10:41 pm

    så flink du er:)

Trackbacks

  1. bare Lisa – EOTD: 15.07.10 | Magasinet Femelle

Legg igjen en kommentar

