Skip to content

Jeg skal på skolen!

30.06.10

haha! For første gang på et år må jeg tenke at nå skal jeg på skolen! Jeg kom in på… wait for it……

IMAGEAKADEMIET!

thats right! Jeg skal bli makeup artist! 😀 er så utroooolig glad! Det eneste som bekymrer meg litt er økonomien, ettersom jeg ikke helt skjønner det som skolen sier vs. det lånekassen oppgir. Må ringe og snake med skolen! Det ordner seg! Skal jo flytte snart, og kan ikke leve på 3000 kroner i mnd med regninger, mat og alt det styret der! men uansett! JEG SKAL PÅ SKOOOOLEN 😀

visionbord1

Dette er “imageboard’et” mitt! Det har stått som skrivebordsbakgrunn helt siden januar, og er et triks fra “The Secret”. Hvis du ser det du vil ha hver dag, vil du få det! Har vært på imats, Har boken vakker, jobber med lappen, har leilighet (riktignok ikke så stor :P), og jeg har nå kommet inn på drømmeskolen (i Norge da!). Det jeg mangler er 2 mill og Fiat 500 😛 Men det funker som fjell da! (eller hvordan nå enn det utrykket går)

14 kommentarer leave one →
  1. 30.06.10 12:36 pm

    Å, GURILAND, SÅ SINNSYKT GØY !!!! 😀 😀 😀 Hvor mye koster det egentlig ? Og hvordan er det med stipend/lån fra Lånekassen ? Gleder meg SYKT til å følge med på skolehverdagen din 😀 Hvor lang tid tar det ?

    • Lisa permalink
      01.07.10 6:58 am

      De sier det skal være støttet, men er ikke 100% sikker på om de støtter de fulle 100-og noe-tusen… det tar 1 år 🙂

  2. lovefob permalink
    30.06.10 5:21 pm

    Så gøy å se at det går så bra! Selv følger jeg The Secret boken, men har nok ikke vært så flink som du. Kan tenke meg den gleden du føler nå, håper det engang blir jeg som skriver noe slikt 😀 Hvorfor akkurat Imageakademiet egentlig?

    • Lisa permalink
      01.07.10 6:58 am

      Utifra det jeg har funnet ut er det imageakademiet som er best for meg! Det virker som en veldig seriøs og flott skole!

  3. 30.06.10 7:48 pm

    Gratulerer! Blir spennende å følge utviklingen din, fra superflink til enda bedre 😀

  4. 30.06.10 8:50 pm

    Gratulerer! 😀

  5. 30.06.10 8:51 pm

    Gratulerer! Er drømmeskolen min også. Må blogge om hvordan det er der, seriøøst 😀

  6. marteamanda permalink
    01.07.10 11:51 am

    Haha, så moro! Passer deg nok perfekt 😀

  7. 01.07.10 2:39 pm

    Jeg gleder meg til å høre om skolelivet ditt, særlig nå som jeg er ferdig på skolen for alltid (kanskje). Gratulerer! 😀

  8. 01.07.10 9:30 pm

    ohhh!!!! SÅ GØY;D;D;D;D Endelig noen som TØR;);) er kjempe misunnelig;);;)

  9. 05.07.10 11:40 am

    Så kult! ;-)) Grattis !!

  10. camillamarita permalink
    15.07.10 1:22 pm

    Gratulerer med skoleplass 🙂 Jeg har selv veldig lyst til å gå der. Planen min er å søke meg inn der når jeg er ferdig med den utdannelsen jeg tar nå. Har lyst til å bli makeupartist jeg og 😀

    Fin blogg btw 😀

  11. Roma permalink
    16.07.10 6:39 pm

    Gratulerer! 😀 SÅ BRA!!!

Legg igjen en kommentar

