Skip to content

nå drar jeg

19.06.10

til EGYPT 😀 wee! en uke i sol og varme. Har ingen planlagte innlegg som kommer, så dere får en uke fri fra meg! Da blir dere vgel glade kan jeg tenke meg 😛 neida!

250909

Smeller inn en gammel favoritt bare for at vi skal få litt bilder inn her! Håper dere får en flott uke!

3 kommentarer leave one →
  1. 19.06.10 1:33 am

    Denne sminken likte jeg 🙂 Og god tur!

  2. 19.06.10 6:46 am

    god tur 😉 kos deg!

  3. 29.06.10 9:17 pm

    Gleder meg til det kommer noe nytt her igjen.. er innom å sjekker, vøtt 😉

Legg igjen en kommentar

