Skip to content

EOTD: 15.06.10

15.06.10

Enda en? seriøst 😛 haha! Er i gang nå vettu! I dag skal jeg prøve å bli helt ferdig med det jeg skal gjøre.. har bare ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre den ene tingen! Ikke lett det her! og fikk vite at de aller fleste gjør det på et par dager! Hvordan i all verden klarer de det? kan jo umilig være noen bra resultater da? Dere har jo ikke peiling på hva jeg snakker om 😛 Det kommer frem snart!

Dagens EOTD er med skygger fra 88 paletten fra Coastal Scents! Basen er UDPP og mascara er Clinique High Impact Curling! Eyeliner er fra Estee Lauder.

DSC_0924 DSC_0925 DSC_0926

2 kommentarer leave one →
  1. Frida permalink
    16.06.10 3:33 pm

    Hvilken concealer bruker du? Det ser jo perfekt ut! 🙂

    • Lisa permalink
      16.06.10 3:49 pm

      jeg bruker cover-all mix fra make up store! genial sak! Omtale kommer om ikke så lenge! 🙂

Legg igjen en kommentar

