Skip to content

EOTD: 14.06.10

14.06.10

DSC_0920 DSC_0921 DSC_0922

ENDELIG!!! sol! haha! Kameraet mitt er jo blitt sykt, så jeg må ha sollys for å kunne ta bilder 😛

I dag har jeg brukt Sleek sin Storm palett! Brunt med masse masse skimmer! I resten av ansiktet har jeg en kvise i panna 😛 haha.. neida (joda!)! Har Tikei sin N2 foundation, som er litt for lys for meg nå, men er ikke på N3 ennå. Solpudder fra Clinique og Shy Beauty blush fra MAC. Brynene er tegnet opp med en lys brun fra 88 paletten og fiksert med MAC brow gel. Mascara er Clinique High Impact curling.

Nå som jeg driver å kommer tilbake til dere, lurer jeg på HVA VIL DERE SE? flere videoer? Mer eotd? notd? what?

Håper dere får en flott dag!

One Comment leave one →
  1. 14.06.10 8:13 pm

    EOTD ! 😀

Legg igjen en kommentar

