Skip to content

My new babies <3

30.05.10

Michael Kors Warren Platform! ah! love at first sight! Jeg har lett så lenge etter et par perfekte brune sandaler med høy hel! og jeg har nå funnet de. De kostet litt mye med tanke på at jeg skal flytte for meg selv snart (vi tar over på tirsdag :D), og jeg skal jo til Egypt om en 20 dagers tid. Men jeg trenger jo sko til egypt da 😛 haha!    Etter sminke og neglelakk, er sko min store kjærlighet. De ligger ganske så likt! Rett under er vesker!

DSC_0033

DSC_0036

DSC_0034

DSC_0035

De kostet 1697 el noe.. nesten 1700 på Giotto på Sandvika Storsenter! Jeg liker vanligvis ikke denne typen “flashy” sko, med logo lett synlig, men dette var bare utrolig fint, så jeg kan lett overse det! Er ikke sååå mange som har hørt om Michael Kors her i Norge uansett! Jeg har jo selv sett han på Project Runway og sånn, men hadde aldri sett noen av klærne eller tilbehøret hans før ikke så lenge siden!

6 kommentarer leave one →
  1. 30.05.10 6:10 pm

    De var kjempe fine! Jeg er veldig kresen på sko, men disse kunne jeg kjøpt!:-) Viss de var billigere!;-P

  2. 30.05.10 6:32 pm

    Åh, så fine de var!
    Var innom Michael Kors da jeg var i USA, men det var fint lite jeg hadde råd til ;p

  3. 30.05.10 7:30 pm

    De var SYKT fine ! Er ikke noe fan av flashy sko/vesker/klær, men disse var veldig fine ! Bra kjøp ! 😀

  4. 31.05.10 9:27 pm

    Oohh, de var eye candy. Gratulerer med noen vanvittig sexy sko 🙂
    Jeg har forresten snakka med den ene selgeren fra Dior på jobben idag, og Dior har sluttet helt å teste på dyr 🙂

  5. 02.06.10 6:36 pm

    Herlige ;D Er skikkelig fint med brune sko! Hadde det på selv i dag! Blir så fint mot solbrune legger;)

  6. 02.06.10 10:19 pm

    Disse så jeg i en butikk, de er råfine! Gratulerer med et meget fornuftig kjøp 🙂

Legg igjen en kommentar

