Skip to content

EOTD: 26.05.10

26.05.10

DSC_0028 DSC_0029 DSC_0030

I dag har jeg brukt UDPP som base, på lokket har jeg Next To Nothing, i globalen har jeg All That Glitters og Woodwinked, og i øyekroken og under brynet har jeg Awash. Alle skygger fra MAC. Eyeliner er gel liner fra Coastal Scents. Vippene er Runway Lashes i Giselle fra Ardell. Tulla til limet litt på den ene siden der, men det er mer synlig på bilder enn i virkeligheten!

Syns dette er en fin sommerlook! også hadde jeg stort behov for falske vipper i dag 😛 haha..

One Comment leave one →
  1. Lene permalink
    27.05.10 9:23 am

    Veldig fint, deilige farger 🙂

Legg igjen en kommentar

