Skip to content

Charlize Theron look med Woodwinked og rosa leppestift

23.05.10

Tror ikke jeg har sett Charlize med sånn leppestift før, men jeg fikk en liten impuls 😛

Håper dere liker sånne videoer! Kommer nok til å lage fler! Det er bare å sende meg bilder på mail ( justlisa89@gmail.com) hvis det er en look dere vil at jeg skal gjøre!!!

9 kommentarer leave one →
  1. 23.05.10 4:17 pm

    Du har helt sinnsykt fine øyne! Perfekt form og perfekt størrelse på øyenlokkene, passer så bra til øyenskygge 🙂

    • Lisa permalink
      23.05.10 4:20 pm

      wow 😛 tusen takk!!! rødmer helt her jeg sitter 😛

  2. 23.05.10 4:53 pm

    Dette er mest sannsynlig et kjempedumt spørsmål, men…. Skald et være lyd på? Jeg hører ingen ting og ble akutt bekymret for dataen min.

    Kjempefint, forresten!

    • Lisa permalink
      23.05.10 7:09 pm

      Det er ingen lyd nei 😉 haha.. sorry 😛

  3. 23.05.10 5:29 pm

    Hei Lisa 🙂
    En venninne og jeg sitter og prøver ut water marbeling, men får det ikke til .. Vi har prøvd både med varmt og kaldt vann, men neglelakken stivner bare så vi får ikke «dratt» det til side og lagd selve mønsteret. Help. 🙂

    • Lisa permalink
      23.05.10 7:09 pm

      Noen neglelakker funker rett og slett ikke 😛 Lunkent vann er best, og man må jobbe ganske kjapt 🙂 Har egentlig ikke noe bedre råd enn det 😛 er ganske ny på det selv 🙂

  4. Hanne permalink
    23.05.10 10:12 pm

    Kjempe bra video =) Men hva er det du reagerer på når du ser deg selv i speilet mens du holder på med maskaraen? ;p

    • Lisa permalink
      23.05.10 10:13 pm

      haha! sikkert et hår eller noe 😛 får alltid litt lættis når jeg redigerer, for jeg lager så mange rare uttrykk som ikke passer helt inn 😛

  5. emilie s permalink
    24.05.10 10:10 am

    wow, så pen du er! håper du lager flere videoer 😀

Legg igjen en kommentar

