Skip to content

EOTD: 22.05.10

22.05.10

DSC_0819 DSC_0817 DSC_0818

Dagens bilder ble litt mørke, for jeg har ingen sol på rommet så tidlig på morgenen 😛 og blitzen min har som tidligere nevnt tatt kvelden. I dag har jeg, som vanlig, UDPP som base, og jeg har brukt en ny H&M palett som heter Kitty Beach Party, som er fra den nyeste Hello Kitty kolleksjonen. Masse nydelige og overraskende pigmenterte skygger! Her har jeg brukt en lys brun og en mørk brun på lokket og en nydelig mørk lilla i globallinjen! Mascara er High Impact fra Clinique!

Swatches av denne paletten kommer i morgen dersom været tillater det 😛 haha.. hater å være avhengig av solen!

2 kommentarer leave one →
  1. 22.05.10 11:21 pm

    Herlige og friske farger ! 🙂

Legg igjen en kommentar

