Skip to content

NOTD: 21.05.10

21.05.10

Går for neon i dag😀 det er jo neesten fint vær! Har hatt en ganske slitsom dag sålangt, selv om klokken bare er 10 i skrivende stund! Hadde kjøretime kvart over 8!!! hva slags tid er det? Og det var en stakkars jente som hadde kjøretime før meg! FØR klokken 8??? herregud, trodde ikke folk levde da jeg! Uansett, på neglene har jeg China Glaze Flip Flop Fantasy fra Poolside kolleksjonen! Dette er en ganske merkelig lakk! Den er neon, som vanligvis er ganske transparente, men denne er opak med 3 lag! den ligger og tipper mellom en neon og en creme finish! Denne herligheten, som tørker ganske matt, er toppet med min favoritt topping, China Glaze Snowglobe, som jeg trenger 100 til av😛

DSC_0808

Bildet er litt kornete, for jeg måtte kjøre opp ISO for å få frem en mer riktig farge.. Det er fremdeles ikke helt riktig! Neglene mine er så lysende at det er helt sykt😛

4 kommentarer leave one →
  1. 21.05.10 6:46 pm

    Haha, kjøretime 8 om morgenen :p Venner har hatt kjøretimer kl. 7 og sånt .. Det er helt vilt ! :p

  2. 21.05.10 9:56 pm

    Nydelig farge!🙂
    Har du et spesielt merke som du anbefaler å bruke til fransk manikyr?
    – Jeg har kun prøvd en fra Depend og ble IKKE fornøyd.

  3. 21.05.10 10:51 pm

    Åå, tusen takk for så godt beskrevet svar!🙂
    Heldigvis har jeg gavekort på H&M, så det blir vel kjøpt inn i løpet av neste uke. Har maler fra Kiss🙂

  4. 22.05.10 6:27 pm

    Jeg hadde oppkjøring kl 8 jeg, og kjøretime FØR det😉 OG jeg bor en time unna der jeg skulle ha begge deler ;p Jeg var oppe tidlig jeg😀

Legg igjen en kommentar

