Skip to content

EOTD: 21.05.10

21.05.10

Nå har jeg vært litt borte en stund. Er egentlig ikke noen god unskyldning, jeg har bare ikke hatt noe bra å skrive, også er jo kameraet mitt litt på jordet for tiden 😛 Har en film jeg har laget som jeg tror kommer til å bli ganske grei, så kanskje jeg legger den ut i morgen eller noe! Har 7 timer med jobb helt alene jeg må fylle med noe logisk. Ettersom det er pinse tror jeg ikke det er så mange som skal ut å handle. Hvis jeg hadde hatt valget hadde jeg heller dratt til Sandefjod på hyttetur eller noe 😛

Uansett, her er dagens. Base er som vanlig UDPP, hovedskygge er MAC sin woodwinked (som er en MUST HAVE i alles samling!) og globalen er dypet ut med dark edge, også fra MAC. Mascara er High Impact fra Clinique.

DSC_0797 DSC_0795 DSC_0796

2 kommentarer leave one →
  1. 21.05.10 9:18 am

    fint 🙂 har ikke woodwinked jeg, kanskje jeg burde kjøpe den neste gang jeg er på mac? 😀

  2. 21.05.10 10:35 am

    ELSKER Woodwinked ! En av mine favoritter 🙂

Legg igjen en kommentar

