Skip to content

Vannmarmorering!

15.05.10

Alle neglelakkene er fra H&M. Jeg syns ofte det er best å bruke neglelakker fra samme merke når jeg gjør en marmorering!

Jeg har et eget glass jeg bruker til dette! Ville ikke anbefalt å bruke det fineste glasset i huset, for det blir fullt av neglelakk! En plast eller pappkopp vil også funke, men ikke isopor! neglelakk vil oppløse isopor, og du vil få vann over hele bordet 😛

Er dette noe dere vil se mer av??? Jeg fikk byttet videokameraet mitt da, så nå er det et ordentlig et! Bloggie var veldig overvurdert 😛

15 kommentarer leave one →
  1. 15.05.10 9:28 pm

    Hvilket videokamera bruker du ? Har du et billig å anbefale, jeg trenger et som jeg har råd til, men som allikevel filmer bra .. :p

  2. 15.05.10 9:32 pm

    sv: Sånn har jeg det også! 😛

  3. 15.05.10 11:56 pm

    Åh, så det er sånn man gjør det! Neglelakk er vel det eneste innenfor sminke jeg ikke har en brennende interesse for.
    Det ser utrolig fint ut, men er nok for mye jobb for en som er så utålmodig som meg :p

  4. 16.05.10 2:51 pm

    Takk for tips ! Tror jeg kommer til å kjøpe meg det, det var jo ikke så ille pris og det ser ut som det er bra 🙂

  5. måh permalink
    20.05.10 10:00 pm

    Så tøft =)
    Kan du forklare det med tapen rundt neglene? (skjønte ikke helt..)

    • Lisa permalink
      21.05.10 5:24 am

      Det er for å unngå å få neglelakk på hele fingeren! På denne måten er det bare neglen, og det lille som kommer på huden er veldig lett å ta bort! noen bruker vaseline, men det har ikke jeg i huset, så vet ikke hvordan det funker!

  6. måh permalink
    21.05.10 10:34 pm

    jaa, det skjønte jeg =) men bare bruker du vanlig tape og taper rundt negeln? eller bruker du noe spesielt? =)

    • Lisa permalink
      22.05.10 8:18 am

      bruker bare vanlig scotch (?) teip! sånn man får kjøpt på bokhandelen og på dagligvare og sånn 😛 ikke noe spesielt 😉

      • måh permalink
        25.07.10 7:51 pm

        Hei igjen =)
        Vet dette kommer sent, men håper du leser det likevel og kan svare meg. Nå har jeg fått rotet meg til å prøve dette, har prøvd flere ganger, men får det ikke riktig til. Lakken stivner på en måte i vannet, den flyter ikke mye utover og det går ikke an å dra noe mønster ut av lakken for den virker som en stiv hinne hvis du skjønner. Hva gjør jeg feil?

      • Lisa permalink
        26.07.10 4:36 pm

        jeg vet rett og slett ikke. Det kan være at lakken din er for gammel/feil konsistens eller noe? Er ikke ekspert på dette 😛 Man må være ganske rask da, så jeg vet ikke om du venter for lenge! Har også funnet ut at vannet virker best om det er lunkent. Lakken stivner fortere i iskaldt vann (og det er jo ikke veldig deilig heller!)

  7. lifeofinspiration permalink
    16.06.10 4:36 pm

    oi, det var tøft!
    Er det virkelig så lett, du har bare neglelakken i glasse altså?

  8. 22.07.10 7:46 pm

    Det der var RÅSTILIG! Det må jeg prøve!

  9. Kristin permalink
    25.12.10 7:56 pm

    Kjempe kult, det skal jeg prøve! Er kjempe glad i negldesign selv 🙂

Trackbacks

  1. Vannmarmorering! « … bare Lisa

Legg igjen en kommentar

