Skip to content

jeg er rar!

06.05.10

Siden det ikke blir noen eotd i dag, tenkte jeg at dere skal få bli litt bedre kjent med meg! Så her er en liste over ting jeg ikke liker 😛 haha! Jeg er visst veldig rar, og jeg har mange ting som er uvanlig å mislike! so here goes:

  • Jeg klarer ikke munnlyder (smatting osv.. eww! får frysninger bare av å tenke på det)
  • Jeg hater å rydde mitt eget rot, men andres er null problem!
  • jeg fikser ikke folk som tygger tyggis med munnen åpen! Tyggis generelt er ekkelt!
  • Jeg liker ikke å gå tur sammen med mennesker, men alene er helt ok 😛 jeg går tur for å tenke, ikke for å prate! (eller for å kjøpe is)
  • Jeg liker ikke mennesker som ikke har fattet at de er de eneste som sitter på bussen! Det er ikke alle som har lik musikksmak (det er  vel flere enn meg som misliker!)
  • jeg liker ikke at folk kritiserer maten jeg skal spise 😛 syns du makrell i tomat er ekkelt, er det helt ok for meg, bare ikke si det rett før jeg putter skiva i munnen!

Er jeg veldig rar?

Har dere noen rare ting dere misliker???

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

8 kommentarer leave one →
  1. Karlin S Moen permalink
    06.05.10 11:43 am

    Hei 😀 du er ikke så rar. Jeg og synes det er unødvendig av folk å kommentere maten til andre. hehe. håper du ikke føler deg helt alene om det nå 😀

    ha en fin dag videre. gleder meg til neste eotd !

  2. 06.05.10 8:58 pm

    Åh, jeg er SÅ enig med deg i den siste ! Da får jeg veldig lyst til å spise maten min liksom …

  3. Roma permalink
    06.05.10 10:25 pm

    Ååå, så enig i det 1. og det 3. punktet.. 😛

  4. 06.05.10 10:36 pm

    Jeg hater ogsååå å rydde mitt eget rot, men jeg ELSKER å rydde hos andre! Som feks venninnene mine, de elsker at jeg liker å rydde hos dem 😀

  5. 06.05.10 10:47 pm

    jeg syns ikke du var så rar jeg altså 😉 hehe. Liker ikke tyggisgreiene jeg heller, ikke smatting heller. og jeg syns det er mye bedre å rydde for andre, enn meg selv ;p haha.D et med bussen og faktisk. haha, vel.. Jeg er vel egentlig enig i det meste 😉

  6. 07.05.10 6:17 pm

    Sååå fin blogg design du har!
    & såå fina ögon också!!<33

  7. 08.05.10 6:35 pm

    Jeg greier heller ikke smattelyder! Det er sjukt ekkelt!

  8. 09.05.10 7:38 pm

    Først må jeg si at jeg syntes det var gøy og se at vi begge er medlem av; Dyrevennelige Bloggere.. ♥

    Ellers må jeg innrømme at jeg ikke kan fordra munnlyder selv, haha. Da ber jeg dem enten slutte eller så går jeg!
    Syntes dette var en veldig interessant vri, å fortelle hva du missliker i steden for hva du liker.

Legg igjen en kommentar

