Skip to content

EOTD: 04.05.10

04.05.10

DSC_0626 DSC_0627 DSC_0628

I dag har jeg brukt en palett jeg kjøpte i går. Den er fra Gosh og heter Modern Gypsy. Den var egentlig litt skuffende. lite pigmentert og drysset en del, men det kan jo være at det er fordi den ikke har blitt brukt før! På den nedre vippekanten har jeg eyeliner fra Gosh i fargen Lemon Soda og på våtkanten har jeg eyeliner fra Gosh i fargen purple stain! Er ikke sikker på om jeg liker våtkanten da! Syns nesten jeg ser litt allergisk ut 😛 haha.. For å få frem fargene ordentlig måtte jeg legge NYX jumbo pencil i Milk på lokket!

One Comment leave one →
  1. 10.05.10 11:22 pm

    Denne likte jeg kjempegodt ! nydelige farger. two thumbs up 🙂

Legg igjen en kommentar

