Skip to content

EOTD: 03.05.10

03.05.10

DSC_0615 DSC_0616 DSC_0617 DSC_0618

I dag har jeg somvanlig brukt UDPP som primer, 28 neutral paletten fra Coastal Scents og Clinique High Impact mascara. Hvilke farger jeg har brukt hvor står på bildet av paletten 😉

Jeg var tydligvis litt trøtt da jeg tok bildene for alle ble litt skjeve 😛 haha!

2 kommentarer leave one →
  1. 07.05.10 10:19 pm

    Shit så fint! 🙂 Og fine markerte bryn har du å 🙂

    • Lisa permalink
      08.05.10 8:22 am

      tusen takk 😀 hvis du klikker på kategorien filmer, så er det en video med hvordan jeg tegner opp brynene mine 🙂 er ikke helt naturlig vettu 😉

Legg igjen en kommentar

