Skip to content

omtale: Ardell false lashes

01.05.10

Jeg fikk noen vipper fra Ardell i posten for en stund tilbake, og jeg tenkte jeg skulle skrive litt om hva jeg syns om de! I tillegg fikk jeg også vippelim og vippelim-fjerner! Visste ikke at det fantes noe som het vippelim-fjerner, men det får nå så være.

Jeg har nå fått prøvd vipper nr 106 (her) og 131 (her) . Jeg har også begge de gangene brukt vippelimet jeg fikk tilsendt! Vippelimet var riktig nok Duo lim, og det har jeg erfaring med, og elsker, fra før av! Dette limet var bare forskjellig fra mitt i at det tørket svart og ikke klart!

Etter min mening er en stor del av vippenes kvalitet hvordan “båndet” er! Med båndet mener jeg den delen du tar lim på, og den delen som holder vippene sammen! De jeg kjøpte på ebay har et utrolig stivt bånd. Det som medførte var at de ikke formet seg etter øyenlokket mitt, og jeg fikk et veldig sløvt blikk! Det er jo ikke akkurat noe man har veldig lyst til, eller? På den annen side har man vippene fra H&M, som er helt ok, men båndet er for mykt! Vippene mister helt formen etter en gangs bruk!
Disse fra Ardell har et bånd som er akkurat passe stivt og akkurat passe mykt! Vippene former seg fint, og de holder formen bra nok til å bli brukt flere ganger!

Selve vippene er også veldig fine! 131 har en “naturlig” fordelig og lengde, mens 106 er mer delt og litt lenger! De har en veldig fin bøy, og er ikke alt for lange!

ardell_fashion_natural_131_black_CLOSEUP ard106

Nå har ikke jeg fått prøvd MAC sine vipper eller Shu-Uemura sine (som er de meste “berømte” vippene på markedet”), men jeg vil si det at populæriteten til Ardell er vel fortjent. De er ikke for dyre og har veldig god kvalitet!

a

karakter A (6)

Ardell vipper kan kjøpes på Nelly, Makestyle og jeg trooor de finnes i butikk et sted i landet her, men husker ikke hvor! Hvis noen vet, skrik ut!

EDIT: Etter at Marie og Marit opplyste meg, vet vi nå at dette kan kjøpes på enkelte Cubus og Lindex 😀 tusen takk!

Disse produktene ble sendt til meg direkte fra produsenten. Omtalen er basert på egne meninger, og jeg er ikke kjøpt og betalt! Jeg får ingen penger for å skrive dette!

2 kommentarer leave one →
  1. 01.05.10 4:55 pm

    Cubus 🙂

  2. 01.05.10 11:53 pm

    Cubus og Lindex selger Ardell 🙂

Legg igjen en kommentar

