Skip to content

EOTD: 30.04.10

30.04.10

DSC_0553 DSC_0554 DSC_0555

Soting i dag! Har slitt en del med sminke i det siste 😛 får liksom aldri til, og når jeg kommer på jobb irriterer jeg meg over hvor dårlig eller feil det er 😛 blir ikke akkurat inspirert til å legge ut bilder da 😛 haha!

Uansett, dette er en soting hvor jeg har brukt Deep Truth i globalen og Carbon på lokket. Begge skyggene er fra MAC. Vippene er 106 fra Ardell! Jeg har også brukt Duo lim for å feste vippene. Dette er varianten som tørker svart! Her har ikke limet tørket helt 😛

Omtale på Ardell vippene kommer snart! Kanskje til og med senere i dag!

8 kommentarer leave one →
  1. 30.04.10 9:12 am

    Så pent! 🙂

  2. 30.04.10 10:03 am

    Uff, har det samme problemet ! Har hatt på sminke hver dag denne uken, men føler ikke det blir SÅ bra at det er verdt å legge ut på bloggen ! :p Jeg har også sotning i dag faktisk 🙂 Med Chanel da 😉

  3. 30.04.10 11:20 am

    Er det dine egne vipper nederst? Heldiggrisen 🙂 Du legger ut så pene bilder, det er en fryd å lese bloggen din! 🙂

    • Lisa permalink
      01.05.10 9:41 am

      de er nok mine ja 😀 tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar! made my week!

  4. emilie s permalink
    01.05.10 1:16 pm

    så utrolig fint 😀

  5. 10.05.10 8:16 pm

    riktigt fint sminkat!

  6. 10.05.10 11:23 pm

    kjempefint ! 🙂

Trackbacks

  1. omtale: Ardell false lashes « … bare Lisa

Legg igjen en kommentar

