Skip to content

mer om neglelakk

23.04.10

Jeg har fått en del spørsmål om “hvordan jeg får neglelakken så perfekt”. Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten video, nå som jeg har nytt kamera og greier (Sony Bloggie.. dere skal få møte henne etterpå!). Tydeligvis var jeg litt kjapp, for jeg må lære meg litt mer om dette kameraet. Dette her er MAX ute av fokus, men det er jo egentlig ikke vits å se alt for mye detaljer i akkurat denne videoen, så jeg legger den inn her uansett!

Lakken jeg har på her er China Glaze Sugar High! Kosten er en av de jeg fikk i settet jeg hadde bestilt fra ebay (se neglebloggen). Har tidligere brukt en skrå eyelinerkost fra Coastal Scents, men jeg syns den var litt for tykk!

Som jeg “sier” i videoen, hvis du bruker ren aceton (det fjerner raskere, og sikkert bedre, men tørker ut huden en del), sjekk at den kosten du bruker er ordentlig hår, og ikke syntetisk. Hvis det er syntetisk, vil kosten smelte seg sammen til en liten klump, da aceton løser acryl og lignende!

6 kommentarer leave one →
  1. Hana permalink
    23.04.10 6:20 pm

    Verdens beste tips! MEN hvor får man tak i ren aceton? Jeg er tom for min flaske jeg fikk av mamma, og har ikke lyst til å stjele med en liten flaske fra kjemilabben med det første… 😛

    • Lisa permalink
      23.04.10 6:22 pm

      Ren aceton kan du få kjøpt på apoteket så vidt jeg vet!! den gangen jeg hadde det var for å ta av akrylnegler en gang, og jeg «lånte» litt fra jobben 😛 haha.. (fikk lov da!)

  2. 23.04.10 10:04 pm

    Smart ! Hvor mye betalte du for kameraet ? Er det bare videokamera ? Hvor kjøpte du det ? 🙂

    • Lisa permalink
      24.04.10 9:20 am

      jeg betalte 1600 kroner eller noe.. er i utgangspunktet bare et videokamera, men det kan ta stillbilder og. Kjøpte det på elkjøp! går og lurer på om jeg skal bytte det…

  3. emilie s permalink
    26.04.10 2:08 pm

    kjempenyttig video:D

  4. 27.04.10 1:39 pm

    Åå, det var akkurat en sånn video jeg trengte å se! 🙂
    Det er ikke meningen å mase, men har du sendt ut premiene til konkurransen du hadde sist?
    Jeg vant, men har ikke fått noe i posten! (Er bare spent på å prøve det ut)
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

