Skip to content

how-to på regnbuesminken

19.04.10

Jeg bestemte meg for å lage det som et helt bilde, for da kan dere lagre det på deres egen data hvis dere vil! Det er et ganske stort bilde, så det kan være det vil laste litt sent for noen! Jeg skal få meg kamera i morgen, og da kan det jo være jeg bestemmer meg for å filme det i tillegg 😀

regbue

DSC_0571

7 kommentarer leave one →
  1. NML permalink
    19.04.10 7:58 pm

    Fiffig!

  2. Tine Simonsen permalink
    19.04.10 8:13 pm

    Dette var en utrolig smart måte å vise fremgangsmåte på!! Flere sånne please? (a)
    Du er så flink 🙂
    Mvh Tine 🙂

  3. 19.04.10 8:53 pm

    Supert !

  4. 19.04.10 9:30 pm

    Takk!! 🙂

  5. 19.04.10 9:50 pm

    Kjempe fint, dette må jeg prøve en gang 🙂

  6. 30.04.10 10:21 pm

    herlig ;D;D digget denne måte og vise det fram på jeg også;)

  7. Marion permalink
    01.08.10 7:59 pm

    Kjempe flott!

Legg igjen en kommentar

