Skip to content

Omtale: China Glaze Something Sweet

18.04.10

somethingsweet1 somethingsweet2

Til venstre er innendørs, og til høyre er i sollys.

China Glaze Something Sweet er en nyydelig lakk! Lys lys rosa med blå-toner (så ikke gul). Denne lakken og jeg har et veldig anstrengt forhold, og det er ene og alene min skyld. Nå har jeg hatt denne en stund, og jeg har prøvd å ta bilder til en omtale i evigheter… Men hver gang klarer jeg å ødelegge lakken på et vis. Enten har jeg ikke “renset opp” ordentlig før jeg tar bilder (og tatt av lakken med en gang etterpå), eller så har jeg bulket den eller kommet borti noe mens den ikke var helt tørr! Vanskelige saker det her! Men som sagt er dette ikke lakken sin skyld!

Selve påføringen er litt vanskeligere enn de to andre lakkene jeg har snakket om her på bloggen. Det virker litt som om denne lakken er litt tynnere og at den trenger flere lag. Igjen er jo dette en pastellfarge, og da er alltid det første laget litt stripete. Denne tror jeg at jeg trenger 4 lag til, men nå er jeg veldig “ocd” ang neglelakk da.. Det skal være heelt perfekt 😛 Men det varierer litt fra dag til dag.. jeg hadde en gang hvor jeg kun trengte to! Kommer nok ann på hvor tålmodig jeg er den dagen!

En utrolig fin vår og sommer lakk, og den er kjempe kjempe søt! Og tenk så fin denne er som base for div neglekunst som konad osv!

Den er fra Up&Away kolleksjonen, og kan kjøpes på http://www.transdesign.com

b

5 kommentarer leave one →
  1. 18.04.10 10:10 am

    Den er helt fantastisk fin ! Angrer på at jeg ikke kjøpte den da jeg var på Health&Beauty messen for et par mnd. siden .. Jeg fikk med meg to andre fra den kolleksjonen da 🙂

    • Lisa permalink
      18.04.10 12:24 pm

      bare vent! kanskje du kan få tak i en allikevel 😉 hihi!

  2. 18.04.10 11:18 am

    Elsker fargen!!! 🙂

  3. 18.04.10 11:53 am

    Lovely 😉

  4. 18.04.10 10:34 pm

    Den var utrolig fin! Nå har jeg bestilt tre farger fra Up & Away; Something Sweet, Sugar High og High Hopes 🙂

Legg igjen en kommentar

