Skip to content

EOTD: 16.04.10

16.04.10

 DSC_0518 DSC_0519 DSC_0520

DSC_0521

I dag har jeg gått for en ganske enkel makeup. Wedge og dark edge i globalen og carbon som eyeliner. Alle skygger fra MAC. I ansiktet har jeg tikei mineralfoundation i fargen N2 (som snart er tom:( ), MAC Frankly Scarlett blush og litt clinique solpudder i fargen 03 sunblushed for å få vekk litt av hvit-heten😛. Og jeg ser litt ut som en slags gnager på det bildet… jeje😛

Har hatt en lang uke nå føler jeg, og den er ikke over engang. Vi har en sånn nike+ challenge på jobben, så alle avdelingene løper mot hverandre😛 I går måtte blogging vike for 5 km i skogen😛 Det er ganske deilig da, for nå MÅ jeg jo trene, og sommeren er bare rett rundt hjørnet🙂

4 kommentarer leave one →
  1. 16.04.10 8:00 am

    Så fresh sminken ble🙂 Tommel opp!

  2. Tine permalink
    16.04.10 11:32 am

    Utrolig fine øyenbryn du har🙂

  3. 16.04.10 8:27 pm

    vakker du er❤

  4. 17.04.10 11:33 am

    sweet !

Legg igjen en kommentar

