Skip to content

omtale: Lush Gode Gjerninger

11.04.10

3405e2301828f66927de6acf205478b4-image Dette er vel rimelig sent ettersom jeg fikk denne i Hilde Christina sin julekalender, men bedre sent enn aldri.

Gode Gjerninger en en bodylotion og alle intektene fra salget av denne går til et fond for regnskogen. Konsistensen er veldig lett og den er veldig enkel å smøre utover. Jeg føler at den gir veldig mye fukt, og huden min er stor fan! Det eneste jeg har å si noe på er lukten… den skal ha mandelolje og sånn i seg, og lukten er veldig rar.. har ikke bestemt meg for om jeg liker den eller ikke. Den er bare for sterk rett og slett. En god ting er at lukten ikke sitter i alt for lenge!

Konklusjonen er at jeg liker denne kremen veldig godt, og jeg bruker den på kroppen og som håndkrem (når jeg er hjemme da.. er ikke så aktuelt å ta med seg rundt omkring). Det eneste som trekker ned, er som sagt lukten.

b-

4 kommentarer leave one →
  1. 11.04.10 10:25 pm

    Ja, jeg syns i grunnen mange av produktene til Lush lukter litt vondt, selv om de er veldig gode 😛

  2. 13.04.10 9:48 am

    Hei.
    Lurte på om du kan lage en video eller en bildeserie om hvordan du påfører neglelakk og hvordan du behandler hendene & neglene? Kanskje til og med hvilke produkter du bruker og liker best..? 🙂

    • Lisa permalink
      13.04.10 11:31 am

      Har allerede laget en video om hvordan jeg lakker neglene! Den finner du hvis du trykker på «negler» kategorien 😉 Men jeg tenkte også at jeg skal lage en video eller en bildeserie om hvordan jeg «renser opp» etter jeg har lagt neglelakk! Jobber også med en om hvordan lage vann-marmorering! 😀

  3. NML permalink
    13.04.10 6:22 pm

    Hei!

    Har du prøvd noen eller hørt noe om negleproduktene til Vitry eller Alessandro? Så de i Rouge-bladet fra Parfymelle og tenkte jeg skulle høre med deg siden du er neglekyndig :p

Legg igjen en kommentar

