Skip to content

omtale: China Glaze High Hopes

11.04.10

High Hopes er en nydelig korallfarge, og var en del av Up&Away kolleksjonen. Den har en krem-finish, og den er ganske lett å legge! Jeg syns den er litt vanskelig å plassere fargen, men den er utrolig fin! Ville tro at dette er en fantastisk lakk til tåneglene til sommeren! Dette var tre lag, men helt ærlig trenger man bare to! Jeg tok tre for å skjule riller på neglene mine 😛 Den er ganske fin og blank på egenhånd, men jeg ville anbefalt en topplakk, hvis bare for at den skal holde seg lenger!

Lampe-lys
highhopes2 
Sollys
highhopes

igjen, China Glaze kan kjøpes på Kicks eller på nettet. Min favoritt er http://www.transdesign.com

3 kommentarer leave one →
  1. 11.04.10 10:41 pm

    Bruker du noe for å få lakken til å se så pen ut?
    Jeg kommer bestandig borti huden rundt og det er ikke bestandig det er enkelt å få bort igjen 🙂

    • Lisa permalink
      13.04.10 11:32 am

      bruker ikke noe nei! men jeg mener alltid at det er bedre å ha for lite lakk enn for mye! lakk utenfor neglen er det værste jeg vet 😛 haha.. jeg er rar! Men som sagt i kommentar over her, så skal jeg lage en video eller en bildeserie!!!

  2. 16.04.10 4:49 pm

    Kjempelekker farge!!

Legg igjen en kommentar

