Skip to content

EOTD: 09.04.10

09.04.10

DSC_0444 DSC_0445 DSC_0446

Hovedfargen her er Woodwinked, som er en av mine favoritter i hele verden. Har ikke brukt den så mye som jeg hadde likt, men jeg finner liksom alltid andre jeg vil teste😛 hehe… uansett, i globallinjen har jeg Satin Taupe og i den indre øyenkroken har jeg Crystal Avalanche. Woodwinked er også brukt under de nedre øyevippene. Mascara er Clinique High Impact. Alle øyenskygger er fra MAC.

Jeg kan også legge til at grunnen til at jeg ikke tegner opp brynene mine like mørkt lenger, er fordi jeg har stripet håret mitt lyst😀

2 kommentarer leave one →
  1. 09.04.10 4:35 pm

    kjempefint😉

  2. 09.04.10 9:13 pm

    Kjempe fint!! Jeg også ELSKER Woodwinked!! Kjempe fin farge, men konsistensen er bare helt enerådende😀

Legg igjen en kommentar

