Skip to content

GIVE-AWAY VINNERE!!!

04.04.10

DSC_0401
Her er hatten med alle lappene. Jeg skulle egentlig bruke random.org, men kjæresten ville trekke fra en hatt, så da ble det sånn 😛

DSC_0402

TROMMEVIRVEL!

 

 

 

DSC_0405

DSC_0403

 

DSC_0404

Vinnere har allerede blitt kontaktet!!!

Gled dere til neste 😀 den blir bra!

8 kommentarer leave one →
  1. 04.04.10 10:58 pm

    Gratulerer! 🙂

  2. 04.04.10 11:00 pm

    Jeg kjøpte min på ebay. Mener jeg ga rundt 700 kr for den :). Den var ihvertfall littegranne billigere enn Lilash. Jeg ser de har kommet ut med en ny formula også, om den er like god eller bedre aner jeg ingenting om. Det står jo at den skal være 4 ganger så bra.. Det hadde vært kjempe kult om du testet den så kunne vi sammenlignet den gamle vs den nye 🙂

  3. 05.04.10 12:22 am

    Gratulerer så mye 😉

  4. 05.04.10 12:25 am

    Åh, nå ble jeg glad det stod Emilie, men så var det ikke meg gitt 😦

  5. 05.04.10 4:18 pm

    Er det meg Merete?
    Jeg har ikke fått noe mail eller noe.. Mailen min er litt rar :S

  6. 06.04.10 9:45 pm

    Sv: Åh, den er kjip ! Kjøpte du noe annet da, eller klarte du å beherske deg ? :p

  7. 07.04.10 9:05 am

    Jeg vant og jeg gleder meg kjempe masse til jeg får det i posten og at jeg kan teste det ut 🙂

Legg igjen en kommentar

