Skip to content

Give-Away er UTVIDET!!!

30.03.10

Så dere kan delta i dag ooog i morgen også 😀 hurra! Var egentlig det som var planen, jeg bare surret litt med datoene 😛 haha

2 kommentarer leave one →
  1. 31.03.10 10:36 am

    Sv: Je g kjøpte en Acer EM250 tror jeg den heter. Kostet kun 1999,- på Expert, påsketilbud tror jeg 😉 Jeg er kjempefornøyd med den, så var virkelig en bra investering ! 🙂

  2. 31.03.10 10:27 pm

    Sv: Visage ligger like ved Youngstorget. Hvis du står på Youngstorget og ser mot den gamle operaen (tror jeg det er ..?) så skal du til venstre, gå over veien, og nå i disse dager er det noe byggegreier på venstre side når du kommer over veien. Så går du til du kommer til neste kryss, og så ligger det på venstre hjørnet der 🙂 Tipper du kommer til å ELSKE butikken, veldig typisk deg butikk ! De har I.D. GloMinerals, Smashbox, Nouba, Monsoon, Kryolan, Essie, Madina, Pop Beauty, Ben Nye, Barry M, Japonesque, Star Gaze. Masse morsomme produkter. Noe dyrt og noe litt billigere, som f.eks. glitteret jeg kjøpte. Vippene er ikke SÅ dyre i utgangspunktet heller, rundt 70,- og det er jo ikke SÅ ille 🙂

Legg igjen en kommentar

