Skip to content

NOTD: marbeling

29.03.10

Dette ble gjort med vann og neglelakk 😛 alle lakkene er fra China Glaze, men den lyseblå har jeg blandet sammen selv (av China Glaze). Den lilla heter grape-pop, den rosa er Heli-Yum, den gule er Happy Go Lucky og den blå er som sagt egenblandet og er litt av Custom Kicks, White Out og Light As Air

marbleing3

marbleing3-2

11 kommentarer leave one →
  1. 29.03.10 9:34 am

    Kjempekult! 😀 Du er så flink!!!

  2. Hana permalink
    29.03.10 10:22 am

    Har du noen tips til water marbeling? Jeg sliter med at det blir så UTROLIG mye søl på fingrene..

  3. 29.03.10 10:24 am

    Ooh, pretty! Jeg har aldri skjønt hvordan man lager sånn marmoreffekt, men du ser ut til å ha skikkelig dreisen på det 😀 Kanskje du kan lage en post om det, til oss nybegynnere? Det hadde vært kjempesnilt 🙂

  4. 29.03.10 11:42 am

    Jeg ser at du ikke har neglelakk helt på hele neglen (på flere av bildene). Fjerner du det etter du har lakket neglene?
    Når jeg lakker neglene kommer jeg alltid utenfor og det er ikke bestandig så lett å få fjernet alt. Hvis du har noen tips så vil jeg gjerne høre de! 🙂

    • Lisa permalink
      30.03.10 10:55 am

      skal lage en video jeg 😉

  5. Nora permalink
    29.03.10 2:16 pm

    Hana: Ta tape på fingrene rundt neglen så slipper du å få lakk på fingrene 🙂

  6. 29.03.10 3:26 pm

    wooow, du er utrolig flink! dritstilig !

  7. 30.03.10 10:43 am

    Skjønner ikke hvordan du får til sånn der ! Veldig imponerende !
    Sv: Ja, minipc er veldig kjekt, begynte å le da jeg fikk den i butikken, for den er SERIØST LITEN og dødslett ! hahaha, men den er ikke alt for liten da 🙂 Kostet bare 1999,- på Expert, så 😉 og så holdt jeg på å kaste den opp i luften fordi den var så lett (hvertfall i forhold til den gamle pc’en min som veide over 4 kg :p)

  8. 01.04.10 2:56 am

    Dette er den absolutt flotteste marmoreringen jeg har sett, uten tvil. Utrolig flott! 😀

  9. 01.04.10 6:47 pm

    WOW.

Legg igjen en kommentar

