Skip to content

China Glaze: Lemon Fizz

23.03.10

lemonfizzlemonfizz2 Lemon Fizz er en lys gul pastell lakk med en “creme” finish. Det vil si at den ikke har noe shimmer, glitter eller perleeffekt i seg.. bare ren farge! Dette, med unntak av glitter, er min yndlings finish! Denne var en del av Up&Away kolleksjonen, som var China Glaze sin vår-kolleksjon.

Selve det å påføre lakken er ganske enkelt egentlig! Det kommer litt ann på hvor vant man er til denne typen lakk! Ettersom det er en pastell lakk virker den litt “chalky”, altså litt kalk-aktig på første lag 😛 Men på lag to blir det bra! Det tredje laget er perfekt! Dette er virkelig en lakk for meg! Helt klart en vinner i min bok! Hvis du skal ha noen lakker fra den kolleksjonen, (og ikke alle, som visse gale personer MEG!), så er denne et supert valg!

Begge bildene er tre lag (som jeg alltid legger), og begge er tatt i solskinn!

 

a

12 kommentarer leave one →
  1. 23.03.10 8:13 pm

    Den er så superfin ! Og du har kjempefine negler 🙂 Digger forresten den sinnsykt morsomme og kule makeupen i headeren og i forrige innlegg ;D

  2. 23.03.10 10:49 pm

    utrolig kul !

  3. 25.03.10 2:08 pm

    Ser du fant svar på det du lurte på 🙂

    Hvor får du kjøpt denne lakken?

    • Lisa permalink
      25.03.10 5:07 pm

      Jeg var litt kjapp med å spørre 😛 bruker bloglovin og da kommer jo de eldste innleggene først!! Denne lakken får man kjøpt på transdesign.com De har china glaze forskjellige steder i oslo og, men det er så utrolig dyrt! På transdesign ligger de på $2,5 el no!

  4. 25.03.10 9:54 pm

    Ser knallbra ut!!

    sv: Ja tror jeg muligens gjør noe slikt.

  5. NML permalink
    26.03.10 1:38 pm

    Du, hva skal man gjøre for å bli kvitt flisete neglebånd? Mine er flisete, og jeg piller på dem hele tiden og drar dem av fordi de er plagsomme (og fordi det er morsomt å pille). Da får jeg sår som blør og det blir bare værre og værre. Når det omsider har grodd ny hus, så er den hardere enn den som var der før, og enda morsommere å pille på. Hvordan kommer jeg meg ut av denne onde sirkelen?

    • Lisa permalink
      26.03.10 10:35 pm

      bruk negleolje! og når neglebåndene fliser seg, kutt av flisene! ikke bit eller riv! bruk også hansker ute når det er kaldt, og ikke vask opp uten oppvaskhansker! Prøv også å finne en god håndkrem og bruk den hver dag 😀

      • NML permalink
        26.03.10 10:44 pm

        Ok, takk for svar! Hva slags redskap er best til å kutte fliser med..?

      • Lisa permalink
        26.03.10 10:52 pm

        det finnes egne bitte små sakser til det (hangnail clippers) ellers kan du bare bruke en liten neglesaks!

      • NML permalink
        26.03.10 10:53 pm

        Tange makk 🙂

  6. Rebecca permalink
    27.03.10 7:28 pm

    Anbefaler deg å skaffe deg en base coat og en top coat, så holder det med to lag China Glaze for en perfekt finish! 🙂
    Hvis du liker spennende farger kan du jo kikke på OPI og Nfu-OH sine neglelakker. STRÅLENDE. Elsker dem. De to, og China Glaze er favorittene mine.

    • Lisa permalink
      30.03.10 10:55 am

      Har base og topcoat.. optill flere av hver! Men det er fordi ikke hele neglen blir dekt.. jeg er perfeksjonist når det kommer til neglene mine, og jeg vil at det skal være helt dekket 😛

Legg igjen en kommentar

