Skip to content

Nytt design og sminken

21.03.10

Jeg har laget en ny header, og med den kommer det nytt design jeg skal bruke på youtube filmer! Jeg har planlagt dette ganske mye, og mange tegninger og typer sminke har blitt vurdert. Fant ut at det var mest moro med ekstrem sminke, og ettersom bloggen har vært ganske sukkersøt en stund nå, vile jeg lage det litt tøffere denne gangen.. hva syns dere?

Her er sminken jeg hadde på, og den er litt lettere å se her, ettersom disse bildene ikke er redigert!

DSC_0392 DSC_0393 DSC_0394 DSC_0395

Øyensminken ble lagt med sleek paletten som heter Acid, og som primer brukte jeg NYX jumbo i Milk for å få frem fargene. Vippene brukt på toppen er fra ebay (husker desverre ikke selger), og vippene på bunnen er de lange fra H&M. Foundation er MAC sin Studio Sculpt, som er alt for tykk til å bruke som en hverdags foundation, men den er super til bilder fant jeg ut… var jo greit at jeg fant noe å bruke den til… Blush er MAC sin Sweetness og leppestiften er også fra MAC og heter Show Orchid.

5 kommentarer leave one →
  1. 21.03.10 10:05 pm

    woow, utrolig kult sminket !

  2. 21.03.10 10:11 pm

    Tøft og annerledes! 🙂

  3. 22.03.10 10:43 am

    Det der var sinnssykt kult 🙂 Morro å se litt ekstrem sminke, og var vel morro for deg å eksperimentere litt også tenker jeg :p

  4. 22.03.10 12:48 pm

    Det ble kjempe tøft 😀

  5. 26.03.10 1:01 am

    Morro å se noe litt anderledes ;D

Legg igjen en kommentar

