Skip to content

En liten anti-anbefaling

09.03.10

Dette er litt vondt for meg, for jeg er veldig glad i depend sine produkter, men dette produktet er helt jævlig! Den “kjappe” neglelakkfjerneren (den blå) er det værste jeg har gjort mot neglene og neglebåndene mine! Alt tørket ut fordi det er så utrolig mye aceton i fjerneren! Når man skal velge en neglelakkfjerner er det lurt å gå for en uten aceton! Dersom neglene blir for tørre brekker de fortere og oftere, og det tar tid å bygge opp nye negler!

Husk at negler kan og bli fuktfattige! Gå for en fjerner UTEN aceton”

3 kommentarer leave one →
  1. 09.03.10 11:43 pm

    Godt å vite hva man skal holde seg unna;)

  2. 10.03.10 11:52 am

    Åj, det visste jeg ikke. Tusen takk for tipset! 😉

  3. Silje permalink
    10.03.10 6:30 pm

    de få gangene jeg bruker negellakk så bruker jeg ren aceton(utvannet litt da) til å fjerne den med igjen :p Vet det ikke er lurt, men jeg husker aldri å kjøpe negellakkfjerner ;p

Legg igjen en kommentar

