Skip to content

Omtale: MicroCell Nail Wonder

06.03.10

nail wonder

Micro Cell Nail Wonder er en kombinert topplakk og baselakk! Har kun brukt den som baselakk et par ganger, ettersom jeg bruker en annen baselakk til vanlig! Men jeg bruker denne som topplakk hver gang, og jeg ELSKER den! Den gjør at lakken min tørker den fortere, og den gir den mest fantastiske glansen! Neglene mine ser finere ut lenger og neglelakken holder seg bedre!
Tro det eller ei, men jobben min går hardt utover neglene! Reprasjoner, konstant håndvasking og desinfisering og rensing med sprit er ikke så gøy! Etter at jeg begynte med micro cell serien har neglene mine blitt utrolig mye finere, og når jeg kan lakke de og lakken holder seg fin, blir jeg kjempe glad 😀

Med denne lakken kan man slippe unna med litt billigere og dårlige lakk, og den vil holde like godt som kvalitetslakkene!!!

Et stort pluss ved denne er at det er både topplakk og bunnlakk i et. Ettersom ikke alle er like store neglenerder som meg, så er dette et veldig fint kombi-produkt!

6 6 av 6

5 kommentarer leave one →
  1. 06.03.10 4:57 pm

    så bra 😉 kan jeg spørre hva du jobber med ?;p

    • Lisa permalink
      06.03.10 4:58 pm

      Jeg jobber på Krogh Optikk! 🙂

  2. 07.03.10 10:07 pm

    Så bra;) Er denne bedre enn Seche Vite topplakk?

    • Lisa permalink
      08.03.10 8:12 am

      Vet ikke– har ikke prøvd seche!

  3. 09.03.10 11:44 pm

    haha;P kom på at jeg tror jeg har spurt deg om det neddi her før;p hihi..sorry;P

Legg igjen en kommentar

