Skip to content

Neglestell!

03.03.10

Dette er hvordan jeg steller neglene mine på en “hverdag”. Med andre ord, når jeg kun skal skifte neglelakk eller lignende!

Jeg bruker:

  • neglelakkfjerner
  • bommull
  • Micro Cell Nail Power
  • Micro Cell Nail Wonder
  • Depend neglelakk (dette endres jo hver gang da, men de andre er mer eller mindre de samme hver gang!)
  • Negleolje fra Micro Cell
  • Depend Glassfil
  • The Body Shop “buffer block”
  • Micro Cell Quick Action Hand Creme

Neglene mine har hvite flekker etter feil bruk av (eller egentlig fjerning av) akrylnegler 😦 Men det er bare på tuppene, og snart er det vokst ut! Har lært nå!

Kunne det vært en ide å vise hvordan man fjerner akryl? Jeg vet det er en del som får neglene fikset i salong, men kunne vært greit å vite hvordan man tar det bort på egenhånd, eller?

13 kommentarer leave one →
  1. 03.03.10 10:52 am

    VELDIG VELDIG nyttig video!;D;D og ja: vis gjerne hvordan man fjerner akryl..

    og du?! Jeg skal få ordnet neglene til bryllupet.. hva slags negler burde jeg ha? og har du tips til en bra salong i Oslo eller Akershus? hvis du vet om noen..

    vet det er nummer 41 på den blå Depend lakken, men hva var nummeret på den hudfargede der??;) den var nydelig..

    • Lisa permalink
      03.03.10 12:02 pm

      skal finne ut av det når jeg kommer hjem!!! Vet ikke om noen gode neglsalonger, for jeg gjør mine selv.. En fransk manikyr er jo alltid fint, men kanskje du kunne fått satt på noen stener eller enkel pynt på ringfingeren! Det syns jeg alltid er fint!

      Face it har forresten fått ny salong på Sandvika Storsenter (i den nye delen ved Estetique), og jeg har hørt den er helt ok.. men vet ikke.. gjør som sagt mine selv!

      • Lisa permalink
        04.03.10 8:35 am

        Den heter så mye som 192 🙂

    • NML permalink
      03.03.10 12:43 pm

      Hei!
      Jeg har hørt at Strøket Negldesign er bra. Hakke vært der selv, men lest mye bra om den på andre blogger. Sender med link til siden deres: http://strogetnegldesign.com/
      Kanskje noe for deg?

  2. 04.03.10 9:16 pm

    Tusen takk for tips begge to 😉
    Nå er både Depend 192 (hudfarget) og 41 (blå) kjøpt inn ;);) Klarte ikke dy meg! De er fantastisk fine!;) Rasket også med meg nummer 184 (lys lilla) og 09 (fersken) også..hehe..

    • Lisa permalink
      04.03.10 9:17 pm

      hihi! Så bra!!! du kan jo kanskje legge ut bilde av de jeg ikke har? så jeg får se 😀

  3. NML permalink
    04.03.10 10:32 pm

    Du, sånn neglespørsmål. Jeg kjøpte en nude-lakk fra Depend, men så synes jeg at neglene mine ble litt rare. Så ser jeg at det står ridgefiller på den. Er det da meningen at den skal under selve neglelakken slik at man får jevnere negler hvis man har ruglete negler fra før?

    • Lisa permalink
      05.03.10 8:20 am

      ja 🙂 den skal fylle ut riller før du legger på lakk! Dette er et ganske greit produkt dersom du føler at neglene dine er for tynne til å «file» på!

  4. 04.03.10 11:21 pm

    Lisa: Klart jeg skal vise ;);D

  5. 05.03.10 1:44 am

    Nå ligger det bilder av alle lakkene på bloggen 😉

  6. lovefob permalink
    06.03.10 10:14 am

    Så flink du er! 🙂 Nyttig.

    Har forresten lagt deg til på bloglovin nå. 🙂

Trackbacks

  1. Februar 2010 | Lillelambi’s Weblog
  2. viktig « Frøken Friken

Legg igjen en kommentar

