Skip to content

Tikei øyenskygge swatches

01.03.10

tikei

Endelig! Disse kommer alle i løs form, og er veldig fine! Fulle av shimmer! Min personlige favoritt er twilight 😉 den er en nyydelig mørk mosegrønn!

Bildet er tatt i dagslys! (ja, jeg er blek!)

6 kommentarer leave one →
  1. 01.03.10 11:00 am

    kjempefine 😉

  2. NML permalink
    01.03.10 1:53 pm

    Jøss, så stor forskjell det var med og uten base under! Er de lettere å ta på med base under? Har en øyenskygge fra elf, og den er rett og slett elendig uten base under. Men takk for swatches! Spent på hvordan mine ser ut. Bestilte Gossip, Silence, Dusk, Eclipse, Orion, Shadow, Sienna 😀

    • Lisa permalink
      01.03.10 1:55 pm

      jeg bruker alltid UDPP, så da blir de jo ganske bra! De sitter ihvertfall mye bedre da! ELF funker flott hos meg så lenge jeg har en god base!!! Dersom du ikke ha UDPP eller lignende, kan du bruke concealer/foundation og pudder for å legge en base 😉

      • NML permalink
        01.03.10 8:41 pm

        Har en base fra Adecco holdet jeg på å si! Mener Artdeco seff :p
        Så da funker det bra!

  3. 02.03.10 6:27 am

    Eternal var min favoritt!:)

  4. 03.03.10 10:29 am

    har en haug av tikei øyenskyggetester…men glemmer å bruke dem..hehe;p kanskje jeg burde..

Legg igjen en kommentar

