Skip to content

Dyretesting: GOSH

01.03.10

gosh2

Gosh er et typisk merke mange undervurderer! Jeg har aldri testet foundation eller mascara eller noe, men pigmentene er flotte, og jeg har stor tro på neglelakkene! Igjen, her er et firma som gjør det veldig lett for oss å finne ut av ting!

gosh

ok

4 kommentarer leave one →
  1. 01.03.10 3:01 pm

    Jeg har ikke prøvd så veldig mye av Gosh sine produkter, men det jeg har prøvd har jeg vært veldig fornøyd med! 🙂

  2. 01.03.10 6:11 pm

    elsker lipglossene til Gosh! Fin blogg 🙂

  3. 03.03.10 10:34 am

    Det som er litt morsomt med Gosh egentlig er at jeg brukte litt Goshprodukter når jeg var yngre, og tenkte at det sikkert bare var noe dritt..hehe..men nå er det jo så mange som skryter av det;) så da var jeg ikke helt på jordet som brukte det alikevel;) hihi

  4. 08.03.10 8:26 pm

    Jeg må innrømme at jeg også har undervurdert Gosh, har liksom bare regnet med at det var dårlig kvalitet… Nå skal jeg prøve en av eyelinerne derfra, har sett av de har mange fine farger!

Legg igjen en kommentar

