Skip to content

pakke i posten

27.02.10

Som jeg sa på Twitter her om dagen, så fikk jeg en pakke i posten! Jeg har fått en del ting til neglene, og sånt gjør meg glad 😀

Alle produktene er fra Chroma og er av merket Micro Cell! Jeg har i flere år nå vært mega fan av negleforsterkeren fra dette merket, og er også veldig glad i håndkremen og neglelakkfjerneren!
Så her er bilder av det jeg fikk!
DSC_0154 DSC_0157 DSC_0159 
DSC_0158

Dette er da (fra venstre, og toppen), Topp og Bunnlakk i et, en behandlingslakk som skal hjelpe mot ytre påvirkninger som miljø osv og skal hjelpe neglene å vokse raskere og en negleolje. Håndkrem, en prøvepakke med behandlingslakk, negleforsterker, topplakk/bunnlakk og håndkrem som dere skal få sjansen til å få tak i og neglefiler… Jeg syns neglefilene er veldig grove til å bruke på de naturlige neglene mine, men de er geniale når det kommer til akrylnegler!!!

Omtale av alle disse tingene (bortsett fra filene tror jeg… er ikke så mye mer å si om de enn det jeg nettopp  sa) kommer selvfølgelig!!!

One Comment leave one →
  1. NML permalink
    28.02.10 8:51 pm

    Wee! Spent på omtale av håndkrem og negleolje 😀

Legg igjen en kommentar

